Dziś zupełnie z innej beczki.
Od niedawna zapoznałam sie z cydrem Strongbow.
Za granica jest on dość znany.
Nie dawno spotkałam się z nim w sklepie w Polsce a został wprowadzony w marcu 2015r.
Ja dostałam go jak byłam za granicą i tam pierwszy raz go piłam i widziałam.
Miodowy zapadł mi w pamięci.
Rewelacja!!!
Słodziutki zimny cyderek coś pięknego.
Powiem szczerze najlepszy jaki piłam choc nie było tego wiele bo nie zbyt przepadam sie za piwem ale lubie smakowe i nie każdy przypadł mi do smaku jak ten !!!
\
STRONGBOW HONEY
mm miód malina :)
\
Mamy tu troche po czesku ale to nic ;)
Strongbow Honey
- słodziutki
- leko wyczuwalna nutka miodu - idealnie skomponowana
- nie jest kwaśny
- fajnie gazowany
- idealny schłodzony
- 330ml
- 4,5% alkoholu
- ciemniejszy kolor od zwykłego
UWAGA !! Grupa Żywiec wprowadza go na polski rynek lecz niestety narazie w dwóch smakach.
Jak poinformowała Grupa Żywiec do sklepów miał trafić w marcu w dwóch smakach: Gold Appleoraz Red Berries w szklanych butelkach o pojemności 330 ml oraz w puszkach 400 ml.
Aktualnie konsumuję Gold Apple i stwiedzam, że jest bardzo dobry ( honey lepszy ).
- Mocno gazowany
- lekko kwaskowaty oczywiście nie jest zbyt kwaśny.
- Nie za słodki.
- Po prostu idealny na ciepłe dni.
- 330ml
- 4,5%
- Jasny fajny kolorek
- cena nie zbyt zadowalająca ale warto ( ok 4 zł)
Ten smak kupiłam w Polsce za ok 4 zł jak sie nie myle paragon gdzies leży ;)
Troche o nim od strony http://magazynhandel.pl/2015/03/16/grupa-zywiec-z-najsilniejsza-marka-cydru-na-swiecie/
Grupa Żywiec wprowadziła na polski rynek cydr Strongbow.
Wejście globalnej marki koncernu Heineken daje tej młodej jeszcze u nas kategorii szansę na szybszy rozwój.
Marka ta, opanowała 20 proc. brytyjskiego i 10 proc. światowego rynku cydru. Już trzy lata temu Heineken zdecydował, że Strongbow ma stać się marką globalną i po przejęciu największego belgijskiego producenta Stassen Ciders sukcesywnie wprowadza ją do innych europejskich krajów .
– Cydr Strongbow to także doskonała alternatywa dla tych konsumentów, którzy z różnych powodów nie piją piwa. Wielkość tej grupy jest szacowana na ok 9 mln dorosłych Polaków – mówi Izabela Głodek, dyrektor marek Żywiec i Strongbow O TO IDEALNY DLA MNIE :)
SAME PLUSY MA U MNIE A U WAS??
Grupa Żywiec wprowadziła na polski rynek cydr Strongbow.
Wejście globalnej marki koncernu Heineken daje tej młodej jeszcze u nas kategorii szansę na szybszy rozwój.
Marka ta, opanowała 20 proc. brytyjskiego i 10 proc. światowego rynku cydru. Już trzy lata temu Heineken zdecydował, że Strongbow ma stać się marką globalną i po przejęciu największego belgijskiego producenta Stassen Ciders sukcesywnie wprowadza ją do innych europejskich krajów .
– Cydr Strongbow to także doskonała alternatywa dla tych konsumentów, którzy z różnych powodów nie piją piwa. Wielkość tej grupy jest szacowana na ok 9 mln dorosłych Polaków – mówi Izabela Głodek, dyrektor marek Żywiec i Strongbow O TO IDEALNY DLA MNIE :)
SAME PLUSY MA U MNIE A U WAS??
Ja czekam za moim Honey :)
I za truskawkowym do posmakowania ;P
Czekam i polecam......
Aktualizacja z 12.07.2015r
Czerwony truskawkowy też jest bardzo dobry.
Musiałam wypróbować i jednak piwo truskawkowo - jabłkowe sprawdza się w 100%
Choć jednak cena trochę rozwala bo za 330ml prawie 4 zł to troszkę jest ale jak dla mnie idealnie jak raz na rok zimny słodki napój piwopodobny sie wypije to i tych 4 złotych nie szkoda a warto wydac nawet na więcej.;p
Pozdrawiam Mila
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz