środa, 20 maja 2015

Obiektyw Fotograficzny 3w1 z biedronki

No witam po długiej przerwie :D

Tak więc naszło mnie ostatnio, żeby sobie zakupić takie małe, nic nie znaczące, niewiele kosztujące (16.99 z 30 ;p) obiektywy do mego japka :)
Lubie co jakiś czas strzelić se jakąś fote więc mówie:
 "czemu nie.. może są coś warte"
Tak oto poprosiłem przemiłą Panią kasjerkę o przetransportowanie do mnie z tej Pancernej gablotki obiektywów :)
Oczywiście Pani nabiła w kase, pieniążki wzięła i do auta :)

Wracam do domku i łapy już mnie świeżbią ;>
Przed moimi oczami ukazuje się taki o to obraz:


Na początek rozpakujemy wszystko i pokażemy co i jak.

Tu mamy pokazany calokształt zawartości:
-Klips mocujący do smartfona:
Zaznaczam, iż jeśli macie np Samsunga lub Lumie, nie założycie go z racji ograniczonej długości. Wydaje mi się, że docelowo było projektowanie pod Apple.
-Obiektyw Fish-Eye
-Obiektyw 2w1 Macro oraz Wide


-Osłonki na soczewki
-Gustowną sakiewke na cały kosmiczny sprzęt :D
(sorry za jakość fotki)

Zaczniemy od pokazania jak działają obiektywy. 
Na początek fotka z okna bez ustrojstwa (sorry za deszcz ale przysłali mi złą pogode ;/)

Teraz obiektyw Fish-Eye (głównie dla niego to kupiłem :D)

Służy On do robienia zdjęć w sposób, w jaki patrzy niby ryba. Otrzymujemy kąt widzenia 180 stopni przy uwydatnieniu środkowej części zdjęcia. mamy taką fajną centre i obszerne tło.
Oraz Wide:

Można powiedzieć, że delikatnie nas "oddala" od fotografowanego obiektu bez zmiany geometrii zdjęcia. Jeśli nie mamy możliwości odejścia od obiektu, obiektyw pozwala zobaczyć więcej i szerzej.
Teraz czas na MACRO
Pozwala nam robić BARDZO bliskie zdjęcia
Zdjęcie tipsa (lakier wkrótce od Mileny na blogu:>) bez niczego z najbliższej odległości jaką AF wyostrzył

Teraz macro

I bonus ś.p.

Ogólne wrażenie i wykonanie??
Muszę przyznać, że za cenę 16.99 (dawne 29.99) są One 
OBOWIĄZKOWYM ELEMENTEM POCZĄTKUJĄCYCH FOTOGRAFÓW!!!
Wszystkie elementy metalowe, szkła piękne (jak narazie).
Bardziej prostego mocowania nie mogło być, co więcej jest Ono bardzo trwałe, nie obsuwa się. 
Jak widać, fotki wychodzą fajnie, zwiększa się wachlarz możliwości naszego aparatu. Nie trzeba nam wymyślnych aplikacji za krocie które zrobią wszystko cyfrowo i jakość bedzie dyskusyjna. Przyznam szczerze że iSight plus ta optyka robi robote :)

Jak kiedyś zorganizuje sobie jakąś sesyjke z Fishem to zrobie relacje

3mta sie mordki :D

1 komentarz:

  1. Mam porównanie z innym obiektywem szerokokątnym na telefon i nie kupiłabym tego z Biedronki. Mam lepszy. Zamówilam go miesiąc temu na https://clippo.pl/ i jestem bardzo zadowolona z jakości ujęć. Nawet znajomi stwierdzili, ze zdjęcia wyglądają jak z profesjonalnego aparatu fotograficznego, a nie ze smartfona. Może spróbuj dla porównania Clippo? Moim zdaniem ładniejsze ujęcia moglibyście uzyskać.

    OdpowiedzUsuń