piątek, 26 grudnia 2014

BMW M3 E92 RASTAR

Na samym początku chciałbym wspomnieć mały szczegół..


Best gift EVER!!!!! <3333

A teraz już wracamy do rzeczywistości :D

Tak więc na gwiazdkę sobie upatrzyłem takie oto cudeńko.
Z racji mojego wyznania (wyznaję religię M3 ;)) posiadanie tej piękności było obowiązkiem :)
Był taki okres że w naszej rodzimej bierdunce sprzedawali markowe zdalnie sterowane samochody Rastara za bodajże 79zł (???). 
Milenka moja nie wiedziała co czynić z prezentem dla mnie wymyśliła coś najlepszego ;D

Zakupiła mie oto taką bume: (<33)









Jak widać: wszystko jak w ori ;)
Proporcje zachowane, szczegóły git.
Nawet na pierwszej fotce jest ten zajebisty klin podkreślony ;D

Może troszke techniki..
Auto zasilane 5 bateriami AA.
Pilot 1x9V 
Jazda do przodu: ksenonki pięknie iluminujo ;D

Do tyłu: tylko czerwony postój ale to i tak dobrze :) (na zdjęciu upalałem ^^)

Całość wykonana z plastiku ale takiego solidnego rzecz jasna.. jak by nie patrzec to jest pod licencją BMW ;D

Opony gumowe, zawieszenie każde koło własne. Środek ładnie odwzorowany.

Szybkie podsumowanie:

Wg mnie, jest to nie tylko zabawka dla dzieci ale też gratka dla fanów marki :)
Wykonany bardzo solidnie, zaliczył juz nie jeden kant a mimo wszystko nie ma śladów użytkowania.
Ja zostałem określony w domu jako duzy dzieciak ;D (głównie że nie mam już 13 lat tylko 10 więcej ;D)

Jeśli Wasz syn, córka, wnuk etc.. lub nawet Wy sami macie sentyment do aut tej marki to po prostu POLECAM :) Daje wiele radości z jazdy :) W końcu to BMW..


Jak znajde chwile czasu i naładuje akumulatory to może dodam film żeby pokazać ją w akcji ;D

Pozdro dla wszystkich fanów ;D


///M  <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz