czwartek, 29 października 2015

Suszarka Adler - za punkty z ankiet askGFK

Hej 
Dziś pokaże Wam w koncu moja nagrode za wypełnianie ankiet.
Przez 3 lata udało mi sie w koncu na cos sensownego uzbierać.
Od czasu do czasu dają ankiety do wypełnienia chyba 3 razy zdarzyło mi sie wypełnic cała ankiete bo pasowałam do profilu lub brakowało osób a tak zazwyczaj dostawałam po 10pkt.

A oto i suszarka : 










Nie jest ona jakaś tam wielka. Najzwyklejsza suszarka z dyfuzorem.


Jeśli ktos ma cierpliwośc lubi wypełniac ankiety i nie spieszy sie do nagród to polecam. Nie oszukują. Naprawde można im zaufać.
Jestem z GFK od trzech lat i mam z nimi dobry kontakt.
I telefoniczny i mejlowy.


Chociaż dzieki temu i siedzenie przy komputerze wypełniajac swoj czas mam za to wynagrodzenie :) 

Podaje link gdzie można sie zarejestrować:

Już za 374pkt można wymienic sobie na kubek termiczny 
Suszarke wymieniłam za ok 680pkt




Pozdrawiam 
Mila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz