środa, 15 października 2014

Maska do włosów Mila - mleczna

Dziś opiszę moją maskę mleczną z firmy Mila.




Poleciła mi ą moja fryzjerka, uwagę przyciągnął mi jej zapach mmmm mleczny podobny nawet do masła kakaowego.
Ja zakupiłam własnie u mojej fryzjerki. Za litr zapłaciłam 35 zł ( typowy fryzjerski kosmetyk w drogeriach sie go nie dostanie). Według mnie to nie jest dużo jak na litrowy kosmetyk :)
Zakupiłam ja w marcu ( czyli  7 miesięcy temu i zużyłam nie całe 3/4 opakowania )
Mam strasznie zniszczone włosy a ona mi nawet pomogła jako jedyna :)
Juz włosy nie sa tak spuszone jak dawniej :D

Jej zadaniem jest nawilżenie włosa dzięki proteinom mlecznym oraz dodaniem miękkości
Do każdego rodzaju włosów
Idealna po zabiegach fryzjerskich



I coś od Producenta - sposób użycia i opis :P



Mycie staje się przyjemniejsze dzięki zapachowi - nawet długo utrzymuje się w powietrzu w łazience po myciu - fajno :).
Chce sie ją wmasowywać cały dzień ale ze na to czasy nie ma trzeba brać się do roboty.

Idelana dla zniszczonych włosów.


Konsystencja;
- biała
- gęsta
- kolor - mleczny
Może trochę dziwnie wygląda ale dla zainteresowanych tak ta maska wyglada prosto z pudełka :)





Skład;


-Ceratyl alkohol który jest na drugim miejscu - tworzy warstwę która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody 
-Certimonium Chloride - ułatwia nam rozczesywanie włosków, wygładza włosy nadaje blask oraz zmiejsza elektryzowanie sie włosów-    wiec dobrze ze jest jak najwyżej składu )
-Hydrollized Milk Protein - odpowiedzialny o zatrzymywanie wody w naskórku dzieki czemu go nawilża oraz zmiękcza i wygładza 
-Mamy rowniez konserwanty aby nam maseczka za szybko sie nie zepsuła :) m.in Benzyl Alkohol,
Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Plusy:
- boski zapach ( unosi się aż w całym pomieszczeniu i może przysłużyć po myciu w łazience jako odświeżacz powietrza :D )
- robi z moich włosów mięciutkie i leciutkie włosunie
- włosy łatwiej się rozczesuje
-mniej się plączą
-nawilża
- włosy staja się delikatne w dotyku
- bardzo wydajna
- mniej się elektryzują
- przede wszystkim wygładza włosy więc mniej się puszą ( drugi powód dlaczego ją zakupiłam ).
- przy myciu zawsze zwraca na siebie uwage, nigdy nie pozwoli o sobie zapomniec :)

Minusy:
- cena
- dostępność



Dużo osób sobie ją chwali w tym ja.


RADY;

Kompres daje najlepsze efekty !!!
Po umyciu podstawowym, nałożyć maskę na włosy, obłożyc folią i na folie recznik.
Podgrzać suszarka przez ok 10 minut.
Wszystko sciągnąc i umyć włosy.
Maska będzie mogła lepiej przeniknąć w włos.


Nie powinno się stosować masek wiecej niz  2 razy w tygodniu gdyz moze obciążac wlosy i staną sie oklapnięte.
Masek mila odpowiednikiem - co słyszałam - jest firma  Kallos ale nie probowałam,:/ sprawdzałam w sklepie fryzjerskim litr kosztuje 12 zł wiec o wiele tansza ale czy skuteczniejsza - nie wiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz