piątek, 25 września 2015

Termometr na podczerwień- GFK

Hej ;)
Dziś pokaże Wam ostatnią nagrodę za punkty za uczestnictwo za skanowanie produktów - GFK


Jest nim termometr na podczerwień od Niemieckiej firmy Beurer założonej w 1919r.
Zamówiłam go ze względu na synka. Czas chorób się zbliża a już wcześniej o takim myślałam.
Przynajmniej zaoszczędziłam ok 100 zł bo tyle mniej więcej on kosztuje.


Termometr Beurer 6w1 na podczerwień.
Dane :
-Pomiar w uchu i czole
-Mierzy temperature powierzchni
-Posiada alarm informujący o podwyższonej temeraturze oraz czerwone światełko informujące o gorączce.
-Data i godzina
-Zbudowany z plastiku i  nie posiada rtęci czyli bezpieczny.
-Duży wyświetlacz
-Automatycznie się wyłącza
-10 pamięci ostatnich pomiarów
-Pomiar w ciągu kilku sekund
-Pomiar na podczerwień
-Wyświetlanie temperatury w °C i °F










Moje wrażenia :
Nie żałuję, ze go zamówiłam.
Zazwyczaj używam go jako pierwszy do sprawdzania gorączki bo szybko sprawnie bez płaczu dziecka, nawet ono się interesuje i samo chcę mierzyć i mierzyć poniekąd jego użycie aż sprawia przyjemność ponieważ jest prosty, łatwy i szybki w użyciu.
Nie pokazuje idealnie temperaturu jest jakaś mała rozbieżność. Ale wiem mniej więcej na czym stoję.
Polecam do domowej apteczki zwłaszcza dla niemowląt  i niecierpliwych małych dzieci ;) 

Pozdrawiam ;) 
Mila.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz