piątek, 12 czerwca 2015

Rita Ora 403 ORAGASM :) lakier do paznokci od Rimmel ~~60s !

Hallo !!! 

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Dziś troche wrażeń z wczorajszego malowania pazurków lakierem od Rity ;)




Pazury nie są idealne gdyż robione w pośpiechu ale są ;)
Musiały jakoś wyglądać i trzymać więc dodatek baza + top coat ;)
Moje wrażenia są świetne - warto poszperać ;) 

A oto i on-a:



Kupiłam go z miesiąc temu na promocji w Dayli za ok 5 zł i to mnie zachęciło bo nigdy nie miałam lakieru z tej marki. Do tego ciekawy ciepły kolorek. 
Więc przyszedł i czas go przetestować.



Informacje:
- szybkoschnący w 60s,
- 8ml
- dostępny w Polsce w 9 kolorach 
- kolor 493 ORAGASM
- firma Rimmel
- ambasadorką jest sławna artystka Rita Ora, bardzo kolorowa ;) 
- hasło kampanii ,,festiwal koloru''



A teraz ode mnie: 


Lakier ma bardzo fajną konsystencję. Trzeba go szybko nakładać bo jak będziemy robić to powoli możemy zniszczyc uzyskany gładki i jednolity kolor tworzad bruzdy.
Mi tak sie zdarzyło i musiałam paznokieć malować jeszcze raz... więc oznacza to że szybko schnie
1.. test zaliczony



Lakier idealnie sie rozprowadza. Jedna warstwa w zupełności wystacza. Tu mam zdjęcie porównania warstw( nałożony został top coat hybrydowy ) Właściwie kolory i ręce niczym sie nie różnią


Prawda?



Kolor w buteleczce jest nieco jaśniejszy niz wychodzi na paznokciu ale nie ma kolosalnej różnicy.
Zobaczmy...



Co do wytwałości to własciwie po 5 dniach odpadła mi róna końcówka przez natężenie domowych prac, dodatkowo jest top coat i trzyma sie po bohatersku. 
Trzeba wypróbować bez top coatu ;) 
Może ktos z Was miał bez utwardzaczy ? 



Pędzelek jest w sam raz. Idealnie rozprowadza lakier po płytce paznokcia i nie rozlewa sie tak bardzo jak co nie które,.




Ogólne moje wrażenia :
- na promocji jeśli będzie bym kupiła bez promocji bym sie zastanowiła gdyż nie jest to jakaś wielka pojemnośc
- nie rozlewa się bardzo
- szybko zasycha ( czasem moze za szybko )
- idealne pokrycie
- fajny pędzelek
- ciekawe, przukuwajace, proste opakowanie - buteleczka
- mała pojemność
- fajne kolory w gamie


Fajny na szybkie malowanie, za dobrą firmę i dobry lakier cena zadowalająca.



Ogólnie polecam do kupna, nie będziecie żałować ( bynajmniej ja nie żałuje ;) )


Pozdrawiam
Rimmel i ja ;)

Mila


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz