czwartek, 15 stycznia 2015

Suszarka do paznokci UV Biedronka

Witam
Dziś troszkę opisze pierwsze wrażenia tej oto suszarki :)
Kupiłam bo stwierdziłam, że to coś dla mnie.
Nie ma czasu na suszenie paznokci a w Biedrze za 20 zł jest taka oto suszareczka to można kupić.
Mała fajna ładna zgrabna no kurcze to tego nie za droga;)


Pomyślałam... moje urodziny, promocja w Biedronce ciekawa wiec a co tam kupie sobie.
Podczas poszukiwań już straciłam nadzieje gdyż o 17 w dwóch sklepach nic.. pustki, wszystko wykupili, ostatnia szansa jeszcze jeden sklep... Są !!!!   3 ostatnie sztuki WOW

Od dzisiejszego dnia posiadam SUSZARKĘ UV DO PAZNOKCI za 19,99 zł chyba dobra cena co nie?
Chociaż z drugiej strony kupiłabym za ok 50 zł już porządna dużą suszarke xco prawda używke ale nadal działająca. Plus w tym że tu jest nowa i zajmuje mało miejsca i jest na baterie które dostałam do zestawu nawet za darmo bez proszenia;)

Tutaj zdjęcia:




Nie jest duża wiec moze pracować dla nas jako podróżna
Mieszczą sie 3 paluszki :)
Nawet na zdjęciu na opakowaniu widać że nie możemy sie spodziewać dużo miejsca dla naszych pazurków:





Baterie były w komplecie wiec oszczędność jakaś jest :D


Teściowa troche testowała ja nie miałam zbytnio czasu na malowanko wiecie matura i te sprawy duuuuzo nauki i wiadomo nie tylko wiec nie miałam już chęci do malowania;/

Podobno paznokietki o wiele szybciej stają sie suche niż przy suszeniu tradycyjnym ( chodzi mi o nasze powietrze kochane )


Plusy
-cena
-nie zajmuje dużo miejsca
-szybko suszy
-baterie gratis :D
- łatwa w obsłudze
-ładny wygląd

Minusy:
- trzeba dociskać palcami
- mało miejsca na palce, nie zmiesci sie cała

Jutro czy pojutrze moje testy :D

Spieszcie sie bo wykupią :D


MOJE TESTY ( i tu moj testy)
Ja testowałam na lakierze EVELINE UV TOP COAT UTWARDZACZ Z EFEKTEM UV 3w1
W 5 minut miałam wysuszone 3 paznokietki
Palce trochę bolały od przyciskania by działało bo trochę mocniej trzeba wcisnąć aby zaczął pracować.
Myślę, że dzięki niej będę częściej malować swoje pazuryry :D



Testowałam z lakierem EVELINE COSMETISC UV Coat Utwardzacz z Efektem UV 3w1
Jak widać lakier w świetle UV mocno sie świeci ale nie o tym mowa :)
Szybko wyschnięte fajnie utwardzone.
Na lakierach kolorowych rownież bardzo fajnie wysusza tylko szkoda że tak mało miejsca ale cóż jest to suszarka podróżna.
Jak na taki mały wiatraczek w środku dość mocny podmuch.
Polecam każdej miłośniczce malowania i szybkiego schnięcia paznokci :)
Myśle że do paznokci żelowych i hybrydowych do utwardzania zbytnio sie nie nadaje.

Przy kolejnym suszeniu czasem zapominałam że susze i nie naciskałam jak należy ledwo co suszyło wiec minusem jest to że trzeba dociskać.

Pozdrawiam
Mila:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz