niedziela, 26 października 2014

Zapraszam do testowania ze mną :)

Witam
Od niedawna jestem w TestMeToo 
Jestescie ciekawi co to ??
Juz tłumaczę 
To program wspierany przez Unię Europejska wiec daje nam pewnosc ze to nic strasznego:)
TestMeToo polega na testowaniu produktów które dostajemy na własność
Zachęcające prawda?
Tez mnie to zachęciło ale zeby testować trzeba stworzyć 5 osobowa grupę
Co wystarczy zrobić?
Kliknąc w ,,ja już tu jestem'' zaprosić 5 znajomych i budujemy rzetelną grupę wykonując cele za to zdobywamy gwiazdki
Dzięki temu dostajemy darmowe produkty do testów aaa i jeszcze te gwiazki można wymienić na odznaki- wirtulane oczywiście na naszym profilu   :) 


Zapraszam wszystkich zainteresowanych do TestMeToo do mojej grupy
Poniżej kliknijcie w link i zapiszcie się :)

ZBIERAJMY SIĘ DO TESTOWANIA! CHODŹCIE KOCHANI :D






TestMeToo - dołącz do nas
Zbudujmy razem rzetelną grupę :)


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz