czwartek, 12 lutego 2015

ODŻYWCZA MASKA Z PARAFINĄ DO RĄK I STÓP AVON PLANET SPA

ODŻYWCZA MASKA Z PARAFINĄ DO RĄK I STÓP AVON PLANET SPA



Dziś opiszę krótko moje wrażenie, jakie wywarła na mnie ta maska.

Głównym zadaniem jest:
-nawilżenie
-poprawić kondycje skóry
-odżywić

Jej pojemność 125 ml wydaje sie mało ale nie potrzeba aż tak wielkiej ilości na jeden raz spokojnie nam trochę posłuży.

Użyłam jej dwa razy i rzeczywiście już po pierwszym siedzeniu z maska w bawełnianych rękawiczkach dało efekt.
Moje strasznie wysuszone dłonie stały sie delikatne i mniej wysuszone w trudnych dla mnie miejscach ;) Mam ogromny problem z dłońmi zimą i to od nie długiego czasu  stał sie moim sposobem na ciężkie zimowe dni dla moich dłoni:)

Cena w promocji 10 zl - to nie jest dużo w porównaniu do zabiegów w gabinecie. Możemy tanim kosztem zrobić sobie domowe SPA dla dłoni.

Przed całym zabiegiem najlepiej użyć peelingu na nasze dłonie, wypłukać osuszyć i nałożyć maskę.
Tak pozbywamy się tego nie dobrego naskórka i odpoczywamy w rękawiczkach. Jeśli nie chcecie się pobrudzić i zapewnić lepsze  wchłanianie najlepiej założyć bawełniane rękawiczki po nałożeniu maski.


Zadania wszystkie wykonane !



Jego zapach ujdzie ale to nie jest tu najważniejsze, ważne że działa:D
Czy kupiłabym jeszcze raz? jak sie skończy to na pewno  :)
Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz