środa, 20 stycznia 2016

Coś się kroi od Winiary - Krajanka. Współpraca od Rekomenduj z Winiary.

Witam  ;)
Mam świetną wiadomość !!!!
Jakiś czas temu udział w kampanii na stronie Rekomenduj.to i zostałam Ambasadorką Winiary.
Kilka dni temu otrzymałam cięzką paczuszkę. Kiedy przeczytałąm od kogo mój uśmiech powiększył się jeszcze bardziej ;)
I jest Zostałam Ambasadorką. Jest to dla mnie wielki zaszczyt, że zostałam wybrana do tej kampanii i postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy i postaram się przekazać każdy szczegół.
Chciałam serdecznie i z całego serca podziękować Firmie Winiary i Zespołowi Rekomenduj.to, że mogę pomóc i być z Wami tu i teraz.
Jestem bardzo szczęsliwa, że moge brać udział w takiej akcji.
Z góry przepraszam za zdjęcia ale aparat się popsuł a niestety brak funduszy na nowy a telefon spadł na asfalt i po telefonie więc wygrzebałam stary z szuflady.


Otrzymałam dużą paczkę od kuriera z pyszną zawartościa a w niej pomysł i szybki sposób na obiad.
A oto i ona:


Takie oto piękne pudełko troche zlewa się z podłogą ale coś widać ;) 


A w środku co ? 15 woreczków dla siebie i dla znajomych do rozdania by poznać ich opinię co sądzą o nowej krajance. 
Hmm co my tu mamy...5x Krajanka buraczkowa.. 5x Krajanka Ogórkowa oo może być pycha.. 5x Krajanka Warzywna.
Oj pyszności. ;) 
Jeszcze bardziej szczęśliwa i podekscytowana.....



KRAJANKA...
Nowość od Winiary
Jedna taka niepozorna mała paczuszka ma 250g. 
Zawiera w sobie przyprawy i sól więc bez obaw, że zupa będzie za słona ;) 
Można zrobić z niej 10 porcji zupy ale to zależy kto ma jakie michy i kto ile je. 
Wiadomo ;) 
Oczywiście jest potrzebne 2l bulionu z miesa lub z 2 kostek rosołowych bez soli i przypraw.
 No i oczywiscie dodatki w zalezności od krajanki np. ziemniaki czy kapusta ;) Ale nie jest tego dużo.
Mamy z niej około 3 itry zupy.
Eliminator najgorszego etapu przygotowania zupy czyli krojenia, mycia,skrobania,smażenia warzyw.
Koszt paczuszki od 3zł 




Do zestawu Ambasadora otrzymałam ulotki dla mnie, które uważnie przeczytałam i 20ścia ulotek dla moich kochanych najbliższych i znajomych z którymi się bede dzielić pysznościami w postaci krajanki i zupki, którą będe nie długo robic;)





Jeszcze dostałam taki śliczną lnianą ściereczkę; 



Cudowna prawda?
Mnie się bardzo podoba ;) 



Nie długo ja zaczne testować. Już się nie mogę doczekać!. Póki co mogę podzilić się opinią moich kilku testujących:

1. Nie lubię kwaśnych i zasłonych zup. Dla mnie jest za kwaśna a tak reszta wszystko ok. Dobra w smaku dobrze doprawionka tylko ten kwasek;/ / Ogórkowa
2. Szybka w zrobieniu. Bardzo wyręcza w pierwszym i najgorszym etapie. Bardzo dobra wsmaku. Jestem na tak. / Ogórkowa 
3. Nie mogłem się nią najeść. Ogórkowa jest przepyszna. Jadłem ją 3x na obiad i jeszcze raz na kolację. Chcę więcej. / Ogórkowa 



Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania i śledzenia mojego Bloga ;) 

Pa ;) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz