piątek, 25 września 2015

Prezent za rejestrację - Dom z pomysłem - Domek na Chusteczki

Hej po długiej przerwie ;)
Ostatnio otworzyłam drugiego bloga o moim hobby które się rozwija i nie mam zbyt dużo czasu.
Dziś trochę o drobiazgu który jakiś czas temu w końcu do mnie dotarł od strony Dom z pomysłem za rejestrację.
http://www.domzpomyslem.pl/

Dostaję od nich dużo ciekawych pomysłów do mieszkań.
Lubię ją odwiedzać :) I nie żałuję rejestracji ;)

Już niestety nie rozdają tych domków bo ja akurat załapałam się na końcówkę promocji ;)
Ale dłuuuugo czekałam aż nawet o nim zapomniałam ;D



A oto i on domek na chusteczki : 







Powiem tak, bardzo fajnie zdobi półkę, komodę czy stolik tylko minusem jest to, że jesli mamy zwykłe chusteczki o kształcie prostokąta  to trzeba je bardzo dobrze poupychać a problemem jest wtedy je wyciagnąć i ja wyciągałam dołem aż zrezygnowałam z użycia go jako pojemnik na chusteczki
Może znajdzie inne zastosowanie lub znajdę kwadratowe chusteczki :D
Albo dam synkowi jako garaż do aut ? Hmm....
Pomyśle :D
Ale bardzo fajny gadżet do nowoczesnego domu ;)
Skromny biały domek, którego można nawet ozdobić na swój własny styl i wykorzystać wyobraźnię;)


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnych postów ;)
Mila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz