wtorek, 11 listopada 2014

Lakier do paznokci AVON SPEED DRY

Witam po długim weekendzie :)
Wgl nie miałam czasu na komputer więc teraz dopiero wrzucam kolejny post :)

A dziś na celu jeden z lakierów AVON


AVON SPEED DRY BALLEINA 12ml




No to podstawowe info:

CENA : ok 11 zł

OPIS OD AVON : Szybkoschnący lakier z dodatkiem pyłu ze skały wulkanicznej utwardza paznokcie i daje kolor o wysokim połysku - wysycha w niespełna 30 sekund! Superdokładny, płaski pędzelek ułatwia aplikację.
Efekt: Dokładnie kryje paznokieć.
Pojemność : 12ml
link: http://www.avon.sklep.pl/towar/4168/szybkoschncy-lakier-do-paznokci-ballerina.html#

REAL:
- szybkoschnacy? tak
-  połysk ? tak
- wysycha w niespełna 30 s? nie liczyłam ale szybko bo jestem niecierpliwa:D 
- płaski pędzelek? tak
- dobrze kryje? nie



A tu zdjęcia ode mnie:




Na fotkach mam nałożone 2 warstwy lakieru.




Kiedy oglądałam fotki pomalowanych paznokci od razu sie skusiłam ale,,,
więcej razy go nie kupie.
Fajny delikatny kolorek ale widać rowki od pędzelka niestety ciężko mi się malowało a to chyba wszystko przez ten jasny kolor.Nie miałam okazji pomalować ciemniejszym z Speed Dry 30 ale miałam innej firmy tez taki jasny i tak samo sie sprawdza jak ten wiec do tego koloru trzeba umieć podejść.
Dlaczego?
Nie jestem osobą która ma czas aby siedzieć nad paznokciami 4 godziny a do tego lakieru trzeba mieć baardzo dobrą rękę do tego zadbane paznokietki aby lakier idealnie się rozprowadził.  


ZALETY
-delikatny kolor
-szybko schnie !!!! pod tym względem najlepszy :D

WADY:
-wodnisty
-słabo kryje - trzeba kilka warstw walnąć żeby było git
- nie warty swojej ceny ( drogi ok 11 zł )
- ciężko się nakłada ( rozlewa się tworząc efekt rowków na zdjęciu 1 widać )


Hmmm może jeszcze z 10 razy i wyjdzie mi idealnie ??
Dziewczyny a Wy macie dobry sposób na ten lakier żeby dobrze pokrył i nie było prześwitów ???

Ten lakier nadaje sie chyba tylko jako podkład bo  ,,noszenia'' na golasa  bynajmniej nie dla mnie.
Nie bardzo mi sie podoba oraz Nie czułam się w nim.
A Wy?


POZDRAWIAM SERDECZNIE
MILA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz