czwartek, 25 grudnia 2014

Pisaki Dr. Oetker

Witam

Dziś opowiem Wam o pisakach Dr.Oetkera, które są dość popularne.
Trochę świątecznym klimatem gdyż testowałam je na pierniczkach :D




Kupiłam je w dobrej cenie.
7,99 zł za 4 pisaki plus ciasteczka korzenne do powieszenia na choinkę czy gdzieś tam gdzie uważamy.
Podobno ceny samych pisaków wahają sie ok 8 zł 


Kupiłam w Biedronce.
Było to w takim opakowaniu:  
Zdjęcia robione po wszystkim niestety ;/


W małym spożywczym JEDEN pisak niestety kupiłam za 4,50 to bardzo dużo w porównaniu do zakupu z naszej Biedry :D
Więc się trochę wkurzyłam bo najpierw własnie taką jedną sztukę kupiłam co potem żałowałam i do tego nie zużyłam.


Jedna tubka zawiera 19g lukru
Na 100 g nasze pisaki kosztują nas 386 kcal ale na ilości ciastek ta ilość sie na szczęście rozkłada ale same ciasteczka kosztują nas dodatkowych punktów do tłuszczyku świątecznego.
Jak tu się nie oprzeć ciasteczkom, no jak?

Sposób użycia :
1. Przed otwarciem tubkę po ugniatać palcami dla uzyskania jednolitej struktury kremu
2.Zdjąć zakrętkę
3. Dekorować
4. Pozostałości szczelnie zakręcić do ponownego użycia.

Rady:
Stosować na zastygłą powierzchnię ciasta
Nie przechowywać w lodówce gdyż ciężko będzie wydobywać się lukier
Przed użyciem można zanurzyć w ciepłej wodzie na 1min

PLUSY:
- można samemu ozdobić ciacha jak tylko się chce :D
- starczają na około 2 kg ciasteczek
- frajda dla dla dużych i małych 
- kreatywna zabawa 
- ładne kolory

MINUSY:
- przy końcówce ciężko się wyciska i palce nawet trochu bolą
- lukier łatwo sie kruszy 
- jest w nich niestety chemia zwłaszcza ta koszenila ( takie małe czerwone robaczki ) przeraża mnie  i wole nie wiedzieć co jeszcze;/


Starczyło na tyle pierniczków i jeszcze takie pół
(uwaga nie dekorowałam wszystkich sama ;p ) 



Trochę o ciasteczkach:
Bardzo pyszne, kruche korzenne ciasteczka 
Co tu dużo mówić.
Jak ktoś uwielbia takie ciasteczka to na 100% będą mu smakowały dodatkowo bedą pięknie zdobiły Waszą choinkę  na Wasz sposób :) 
Na 100g mamy prawie 500 kcal;/ ajć;/


POLECAM :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz