czwartek, 25 grudnia 2014

Słuchawki AKG K518 LE

Witam po długiej przerwie :D

Mila na święta zachciała słuchawki więc grzechem by było nie spełnić jej prośby :)

Tak więc szukanie.. Czytanie po forach jakie so fajne etc..
I padło na tytułowe AKG :) Produkt wytwarzany przez cenionego na całym świecie Harmana :) (większość zna go z nagłosnienia do samochodów z wyższej póły)
Troszke danych technicznych:
Przetwornikidynamiczne Kup K-518 DJ na www.akg.waw.pl
Konstrukcjazamknięta
Pasmo przenoszenia16 - 24000 Hz
Czułość115 dB
Impedancja32 Ohm Kup K-518 DJ na www.akg.waw.pl
Maksymalna moc wejściowa200 mW
Waga150g
Kabel2,5 m (w moim przypadku 1,2)
Połaczeniejack 3,5 mm stereo z przejściówką jack 6,3 mm stereo

Nastąpiło uroczyste rozpakowanie, radości moc :D





No ale ktoś musiał je przetestować i padło na mnie ;p
Z góry mówie, że na wielu forach piszą iż trzeba je dobrze wygrzać aby grały jak trza.
Ja za wiele czasu nie miałem więc wygrzałem ile mogłem i nadszedł czas na testy.

Wg ludzi, jak na tą cenę są to wysoko sytułowane słuchaweczki.
Wybuliłem za nie 149zł. 
Jest to wersja white.
Niby DJ (czyli dugi dugi kabel) lecz kabel ma 1,2m co mnie mile zaskoczyło :)
W miarę solidnie wykonany.

Pałąk górny jest stalowy, pokryty plastikiem bardzo przyjemnym w dotyku.


Poduchy ze skajki nie pękajki, również bardzo wygodne.

Pierwsze, ogólne wrażenie bardzo dobre.
Ale jak wiadomo wygląd to drugorzędna sprawa (chyba że kupujemy Beats'y)

Podłączyłem pod IP4 który ma bardzo mocne napięcie na wyjściu słuchawek czyli można na serio przetestować sprzęt :)

Przy porównaniu będę się sugerował wcześniej opisanymi Skullcandy.

Według zapewnień słuchaczy, miały mieć dość soczysty basik.
I takowy tu jest :) Na prawde ładnie i miękko zachodzą na niskie częstotliwości.

Inni pisali, że wyżej opisany bass zakłuca wysokie tony lecz ja tego w żaden sposób nie zauważyłem. Możliwe, że to przez wybrany repertuar. 
Wg mnie każdy ton jest ładnie zaznaczony, nic się nie gryzie, wszystkiego jest tyle ile być powinno :)

Ogólna ocena: 5,5/6

Wygoda:
Jak wyżej, pałąk ze stali więc dość sążnie dociska nam słuchawy do małżowinek.
Wszystko zapewne zależy od czachy lecz ja twierdzę, że dociskają za mocno i uszęta troszke po godzinie potrafią rozboleć ;/ Pamiętajmy jednak, że sprzęt ten to jest budżetówka dla Dj'ów :) jak fikasz przy konsolecie to wszystko musi sie trzymać ;D
ALE!!!!!!
Dzięki temu mamy prawie idealne odseparowanie dźwięków z otoczenia :D
Gąbka miękka, wygodna. Ładnie dopasowuje się do uszu.
Same słuchawki mają ruchome głośniki dzięki czemu dostosują siedo kształtu w/w.

Ocena wygody: 4/6 (wg mnie, opinia czysto subiektywna)

Wykonanie:

Tak jak pisałem, plastiki są bardzo solidne, pałąk niezniszczalny, gąbki miękkie i przyjemne w dotyku, kabel odpowiednio gruby. 

Ocena wykonania: 5,5/6 (przez skajke a nie skórę pół w dół )

Design:

Słuchaweczki mogą na prawdę się podobać.
Są ładnie wykonane, bez zbędnych fajerwerków. Pałąk również estetyczny.
Nie są za wielkie, dość zgrabnie prezentują się na uszach.

Ocena wyglądu: 5/6 (no niestety beatsy są ładniejsze :>)

PODSUMOWANIA CZAS!!!

Mila chciała dobrze grające słuchawki, które nie będą na jej zgrabnych uszkach wyglądały jak bomby. Wydaje mi się że trafiłem w punkt :)




Grają soczyście, wykonane solidnie, nie rzucają się w oczy.

149 za taki produkt? Mało!! Jeśli ktoś będzie się zastanawiał, czy warto kupić, mówie wprost:   BRAĆ W CIEMNO!!!!!!!!!!

Na koniec chciałbym wszystkim czytającym jak i tym nie czytającym życzyć zdrowych, spokojnych świąt:) Myślę, że jutro opiszę tu swój prezent ;D

Pozdro Elo 




Dla wyszukiwarki: akg k518 le dj white neon green yellow black bass słuchawki headphones limited edition 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz