czwartek, 16 października 2014

Knorr Bulionetki - próbki

To zacznijmy od nowości
Dziś otrzymałam od Knorra Bulionetki 2x2szt
Jeśli chcecie tutaj również możecie je dostać
  http://www.bulionetka.com/

Może Wam przypadną do gustu ?
Może to koniec ze zwykłymi kostkami rosołowymi w naszych kuchniach  ?;)

Czas na jakieś danie z książeczki które Knorr dołączył
Może dla nie których wydawać się do dziwne a dla niektórych przydatne ale ja Lubie to :D




BULIONETKA DO DUSZONYCH MIĘS


nie obędzie sie bez konserwantów a co mamy tu za skarby ?

1. Guma Ksantanowa - dodany w celu zagęszczenia żeby powstał nam taki żeluś, stosowany jest do żywności i ma symbol E415

2. Mączka chleba świętojańskiego - zagęszcza i stabilizuje produkty, symbol E410 jest zamiennikiem kakao dla osób uczulonych na czekoladę wiec trudno słodzi bulionetkę.


Maltodekstrycyna - zapobiega krystalizacji




BULIONETKA DO DUSZONEGO KURCZAKA



Ma prawie taki sam skład, różnia sie nie wiele.
Nic bez konserwantów sie nie obędzie teraz tylko zrobic cos z przepisu i wlecę tutaj z powrotem 
Dodaje teraz bo chce żebyście tez sobie zamówili póki jest okazja wypróbować co nowego u Knorr-a
Pozdrawia Wasza Mila :D
Dziś zrobiłam pyszny obiad i bardzo prosty  dzięki Knorr :)




Kociołek z kurczakiem 



tutaj znajdziecie przepis 
http://www.przepisy.pl/przepis/kociolek-z-kurczakiem

Polecam, prostyn smaczny  i szybki sposob na obiad, nadaje się tez jako taki sosik na ziemniaki z mięsem i warzywami,ja tak zrobiłam :D
Ja miałam warzywa na patelnie w której byly : marchew, fasolka szparagowa, por, pieczarki papryka - pyszne 
Bulionetka to prosty sposob na szybkie danie ale może czasem lepiej zrobić naturalny rosołek - dobry sposób na szybki obiad kiedy nie mamy czasu.

POLECAM !!
Mila :D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz